donderdag 27 december 2012

Hobby-honk!

Zo, Kerst weer achter de rug...Voor mij niet de leukste Kerst ooit, laat ik me mild uitdrukken... :'(
Maar goed, terug tot de orde van de dag.
Voor de meisjes had ik, naar het voorbeeld dat ik zag bij 'mijn' hobby-winkeltje, van den Akker Creatief in Nieuw-Vennep, doosjes gemaakt en er een zakje leuke chocolade-figuurtjes in gedaan.
Verder lopen de zaken goed! Heb diverse 'orders' lopen: Dienblad voor Jose, hartendoos en een klein dienblaadje voor Esther, bij wie ik morgen in haar ouderlijk huis een kastje ga decoreren met servetten.
Dat naar aanleiding van een berichtje dat ik op Facebook plaatste, over mijn nieuwe hobby-honk!
In mijn nieuwe huis heb ik 2 slaapkamers, waarvan er dus één geresveerd was voor de meisjes. Maar als ze er zijn slapen ze bij mij in bed: Er staan 2 bedden al bijna een jaar onbeslapen ruimte in te nemen!
Dus ik bedacht dat ík die kamer in ga pikken! Via Marktplaats een ladekastje op de kop getikt, om mijn papier in te bewaren, en een beetje gepimpt met een servet.

Matrassen op elkaar gestapeld, één bedframe in elkaar geklapt en achter het andere bed gezet, wat geschoven met kasten, spullen van beneden naar boven verhuist en vice versa.
 Ja, en toen natuurlijk een hoop opruimen en opnieuw indelen! Niet het leukste werkje, maar nu is het wel super! Alles is nog zó netjes, zelfs ín de kasten en lades! En ik heb nog ruimte over!



Heb vanavond een draad getrokken voor de laptop, dus die is meeverhuisd voor enig contact met de buitenwereld via Facebook en mijn Tumblr (Tom Hardy-blog ;) ) en muziek...
Et voila: Voor het eerst in mijn leven mijn eigen hobby-retraite! Joehoe!
Vanavond voor het eerst erin gewerkt, super! Nog wel even zoeken waar ik alles ook alweer gestopt heb, maar dat komt gauw genoeg!
Ben benieuwd hoe lang het duurt eer ik er weer een gigantische bende van heb gemaakt, hahaha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten