zondag 2 december 2012

25-jarig jubileum en 40 jaar getrouwd

Een actief weekje achter de rug. Mijn collega Cinta was vrijdag 25 jaar in dienst en maakte daarbij direct gebruik van de VUT, of wat voor regeling dan ook...Zij doet als hobby quilts maken en daar kletsen we regelmatig over, dus ik wilde iets met quilten maken.
Nou, dat heb ik geweten!
Als basis nam ik de vriendschapsster, sneed kleine vierkantjes en driehoekjes uit karton en plakte die op een stukje dun papier en heb toen alles aan elkaar geborduurd. Daarna fotootje erop en een bloemstukje.
Wat een monnikenwerk, heb 8 uur over deze kaart gedaan! Pffff...
Vandaag zijn mijn ex-schoonzus en zwager 40 jaar getrouwd en omdat ik deze keer niet uitgenodigd was heb ik een kaart voor ze gemaakt. Vond een leuke tutorial voor een Double-Swing-Card en maakte daar dit mee:















Alles zonder schetsen en challenges deze keer!
En toen was het weekend en kreeg ik een Kerstkaart van mijn dinnetje Dawn uit Engeland.
Kerstkaarten, aarrgghhh! Had ik ALLANG af moeten hebben natuurlijk, maar ik kan dat gewoon niet...
Ben echt een laatste-moment-mens. Nou ja, eigenlijk was ik van plan geen Kerstkaarten te sturen dit jaar, kan me de postzegels niet veroorloven, maar een enkele uitzondering moet er wel zijn.
Zoals Dawn! En Jason, en Leander, en Eva, en Elly, en Bea en mijn ex met de kinderen natuurlijk...
Nou ja, een stuk of wat moet ik dus nog wel  maken, actie!
Heb er tot nu toe 3 bijna af, foto's volgen, nu gauw naar bed, moet morgen om 7 uur beginnen, trusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten