dinsdag 11 december 2012

Doosje voor Dawn

Sorry, ik blijf jullie nog even vermoeien met doosjes ben ik bang!
Ik hoop maar dat ze dit niet leest: Mijn vriendinnetje Dawn uit Engeland is de 23e jarig en omdat zij mij van de week enorm verraste door een pakketje met 3 kleine cadeautjes naar me op te sturen, gewoon, omdat ze aan me dacht, leek het me leuk om haar ook te verrassen met een doosje voor haar verjaardag.
Dus ik ging weer aan de slag! Ook een kaart erbij natuurlijk!
Mijn buurman, die ik het doosje liet zien, vond het zó mooi dat hij me vroeg er voor zijn moeder één te maken, dus daar ga ik ook weer mee aan de gang, maak er gelijk maar een paar om te verkopen denk ik, investeren!
Het knutsel-virus heeft me weer verschrikkelijk te pakken: Daar waar ik een paar weken geleden nog dacht dat het niet meer zou gaan lukken is het tóch gebeurd, kan weer niet meer stoppen.
Alles wat ik zie kan ik gebruiken en ik wil weer alles kopen...HELLUP!
Maar nu eerst Dawn's doosje en kaart:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten