woensdag 12 december 2012

Deurhanger

Jeetje, wat ben ik druk bezig!
Van de collega waar ik gisteren avonddienst mee had kreeg ik het verzoek iets te maken voor haar vriendin die de 23e jarig is.
Het moest alleen niet iets typisch Silvia zijn, geloof ik...De vriendin is een beetje spiritueel type en mijn collega wilde niet iets zoals ik voor Dawn had gemaakt, terwijl dat echt iets voor mij is!? O...K...
Die vriendin blijkt in de zomer altijd naar Oerol te gaan, dus verzon ik iets met een beetje strand-thema, dus toen ik vanmorgen ging wandelen had ik een tasje mee om veren en stokjes in mee te kunnen nemen.
Hier wat opzetjes die ik gemaakt heb. Heb ze gemaild en dan moet ze maar zeggen of ze het leuk vindt, deze wordt dus vervolgd...















Terwijl ik bezig was moest ik in de kast wat pakken en knikkerde daarbij een heel blik vol met kralen over de vloer...Aaarrgghh!
Maar, terwijl ik dat opruimde kwam ik wel een houten deurhanger tegen die ik toen ook meteen maar onderhanden heb genomen! Hij is bestemd voor mijn lieve collega Marion die gisteren heel sneaky geld in mijn labjas stopte om nieuwe houten harten-dozen te kunnen kopen! Wat een schatje, hè? Ja, die hanger ook! ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten