vrijdag 21 december 2012

Happy!

Oh, ik ben zó happy!
Gisteren kwam ik thuis en lag mijn pakketje met bloemen dat ik in Engeland had besteld op de mat en ze zijn weer zó mooi! Nieuwe soort rozen besteld en ze zijn super-mooi! Gekocht bij mulberrycraftsuk, mooie site en supersnel geleverd!
En..er lag een briefje bij van DHL dat ze een pakje bij de buren hadden afgegeven. Mijn Tilda-blokken!
Gekocht bij Annet4Crea, ook fantastisch! Bij beide bestellingen had ik er rekening mee gehouden dat ze pas na de Kerst geleverd zouden worden, zeker die uit Engeland, maar kijk, allebei binnen!
Vanmorgen moest ik Jane even naar school brengen (Kerst-ontbijt in 'gala' met míjn hoge hakken;  Mam, ik kan toch niet op de fiets met een jurk en het gaat nog regenen ook!?) en zag bij terugkomst licht branden bij deze buurtjes en heb mijn papier dus opgehaald.
Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh....mooi, mooi, mooi, mooi!
Kan dus weer volop aan de bak, yes!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten