vrijdag 28 december 2012

Dagje Esther

Vandaag dus bij Esther thuis 2 kastjes gedecoreerd...
Om 12.30 werd ik verwacht, doos servetten, lijm en kwast mee.
De goeie servetten uitgezocht bij de kast en toen aan de gang.
Naast de kast die ik moest beplakken stonden 2 ronde houten dozen met daarop een plaat van de rozen-fairy van Cicely Mary Barker en die had ik ook op servet bij me, toevallig dat ik die tóch meegenomen had want ik wilde ze eigenlijk thuislaten!
Aan de overkant van de kast waar ik aan werkte stond een kaptafel met een deurtje dat smeekte om zo'n servet...Dozen verplaatst, rozen-fairy opgeplakt en het ís mooi geworden!? Echt superleuk geslaagd, moet je toch altijd maar weer afwachten, of het wordt wat je ervan verwacht...
Nu is het afwachten of haar ouders, die 2 januari terugkomen van vakantie, deze verrassing ook kunnen waarderen...Hoop het wel, heb in ieder geval erg mijn best gedaan om er wat moois van te maken!
Toen het klusje geklaard was mocht ik gezellig blijven thee-en en ook nog mee-eten, was echt een superleuk dagje! Dank je wel Esther, Daan en Bas!
Zie hier, Sly in actie en de twee kastjes:


 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten