zondag 15 december 2013

Kerst-cadeautjes

Voor een Facebook-vriendinnetje en haar kindjes in Schotland ben ik totaal van het kaarten-pad afgeweken...
Zij vertelde me dat ze een nieuw huis had gekregen en ik wist dat ze gek is op uiltjes dus ik wilde een slinger met vilten uiltjes voor haar maken, naar een voorbeeld dat ik internet had gezien.






























Maar haar kinderen, een meisje van 4 en een jongen van 10 wilde ik niet overslaan, dus sloeg ik ook nog eens aan het haken. Ja...IK aan het haken, het moet niet gekker worden, toch?
Voor het meisje haakte ik een schattig tasje en voor de jongen maakte ik, met gesso, een schilderijtje voor zijn nieuwe kamer die het thema New York zou krijgen.
Het pakket is nu onderweg, hoop dat het goed aankomt en dat ze er blij mee zullen zijn.
Ook hier was het plezier van het maken en versturen heel groot! ;)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten