zondag 15 december 2013

Ik ben echt erg...

Ja, ik ben echt errug...
Nu is het alweer december, net of ik de afgelopen maanden niets heb gedaan, maar ik knutsel me gék!
Heb nu gesso ontdekt, een materiaal dat bedoelt is om schildersdoeken voor te bewerken, maar je kunt we ook andere hele leuke dingen mee! In combinatie met servetten en/of afwrijfplaatjes al weer een aantal werkstukken op mijn naam staan.
En natuurlijk Kerstkaarten gemaakt, alhoewel het eigenlijk geen kaarten waren maar meer kersthangers: Houten huisjes of ander-vormige houten hangers die ik beplakt heb.



 
En daar zijn onder anderen de volgende creaties uit gerold:





Ik was er zeer tevreden over en ik hoop dat de ontvangers er blij mee zijn! Het was in ieder erg leuk om ze te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten