zondag 10 april 2011

Lente!

Wat is het lekker weer! Net lekker met mijn man wezen fietsen, dit weer, daar moet je toch van genieten!?
Vanmorgen nog wel even een kaartje uit mijn handen laten rollen, daar was ik de hele week nog niet aan toe gekomen, dus ik had intussen een enorme knutsel-deficiƫntie opgelopen!
Hij gaat meedoen aan 4 challenge's:
Create 4 Fun: Schets
PaperTake Weekly: Anything goes, met als extra; gebruik iets nieuws. Nou, alles is nieuw: Stempelafdruk, ingekleurd met mijn nieuwe Copics, nieuwe metalen bloem en DP
Everybody Art Challenge: Pasen
PaperPlay Challenges: Critters Galore, oftewel beestjes en volgens mij ziet Tilda er wel uit als een konijntje
En als je dat allemaal in een hoofd stopt en de handjes laat wapperen krijg je dit:

 

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt, succes met de challenges,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi, I love your card and gorgeous details, but sadly you need to use an animal stamp for the critters challenge at paper play, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen