dinsdag 14 september 2010

Rotbuurman...

Eigenlijk had ik vandaag moeten werken, maar de halve nacht heb ik wakker gelegen doordat de buurman zijn raam stond te klapperen. We leven al jaren in onmin met deze nare man, maar vannacht kon ik hem wel dooien! Ik moet weer in mijn ritme komen na de nachtdiensten van vorige week en dat lukt niet als ik niet kan slapen. Dus toen vanmorgen de wekker ging stond ik te wabberen op m'n benen, dat werd geen werken...
Ik heb me ziek gemeld en ben zo mijn bed weer ingestapt en geslapen tot...12 uur!
Vanmiddag ben ik aan het opruimen geslagen: Mijn hobby-kastje zat vol spullen die ik nu niet meer gebruik dus die heb ik in een doos gedaan voor naar zolder en al mijn scrap-spulletjes zitten nu in mijn kastje.
Ongelofelijk: De tafel is (nou ja, bijna dan...lol...) leeg!
En zo kon ik vanavond aan een opgeruimde tafel knutselen, wat een weelde! En de kaart die ik maakte naar de schets op Sketch Saterday ziet er zo uit:

3 opmerkingen:

  1. Silvia, je kaart is heel leuk geworden, leuke kleuren.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a gorgeous card - I love the image, the charm and the papers too, in fact everything about it!! Thanks for joining in the fun this week on SS :o) Hugs, Cazza xxx

    BeantwoordenVerwijderen