dinsdag 28 september 2010

Dagje vrij geweest, 2 kaarten gemaakt

Schets op Create 4 Fun, mijn nieuwe foto's en gisteren een dagje vrij (omdat ik in het weekend had gewerkt) en, hupsakee, weer twee kaartjes klaar! Had alleen geen tijd meer om ze op de kiek te zetten, dus dat doe ik nu! Ik vind deze heel mooi geworden, al zeg ik het zelf...Zo fijntjes...
En de volgende is voor de challenge-schets op Sketch Saturday:

Ik ben weer volop engelen-kaarten aan het maken, met het idee om misschien met mijn collega Marion mee te gaan naar een soort paranormaal-beurs en ze daar te verkopen, maar later bedacht ik dat ik daar veel te weinig kaarten voor heb dus dat doe ik maar niet. Maar engelen-kaarten blijven natuurlijk wel heel leuk om te maken, bij mijn nieuwe foto's had ik dan ook weer een paar prachtige ouderwetse engeltjes gedaan!

2 opmerkingen:

  1. prachtige kaarten heb je weer gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lovely cards, beautiful peaceful colours and images
    Thank you for joining us at sketch saturday
    Jo xx

    BeantwoordenVerwijderen