donderdag 12 augustus 2010

Kerstkaarten

Jeetje, dat is nog noit gebeurt: Ik ben al aan mijn Kertskaarten begonnen!
Van internet hele mooie ouderwetse plaatjes en foto's gehaald en af laten drukken en, tja, die waren zó mooi dat ik niet kon wachten om ermee te werken: Ik heb er al 2 gemaakt!
Ze zijn nog niet helemaal af, ik heb leuke charms besteld maar die moeten nog binnenkomen en ook bloemetjes moet ik nog krijgen. Hopelijk liggen ze morgen op de mat zodat ik de finishing touch kan toevoegen, maar nu dan vast de kaarten tot nu toe.

De eerste kaart is gemaakt naar de schets op Sketch Saturday:
en de tweede naar de schets op Sketchy Colors:

1 opmerking:

  1. Het begin ziet er in ieder geval al mooi uit, mooie afbeeldingen heb je gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen