zaterdag 26 juni 2010

DRUK, DRUK, DRUK!

Afgelopen week ben ik erg druk geweest, ik zal vertellen waarom: Ik heb een opdracht gekregen!
Mijn collega's hadden gevraagd of ik mijn kaarten-doosje ook naar de andere werk-locatie mee wilde nemen en toen ik daar liet zien wat ik gemaakt had, vroegen een aantal of ik voor het komende 25-jarige jubileum van 3 collega's op 1 juli een kaart wilde maken.
Ik voel me ENORM vereerd!
Dus ik ben meteen aan de slag gegaan. Het moesten 3 grote kaarten worden, want iedereen die meebetaald aan het cadeau moet zijn naam erin schrijven. En dit is het resultaat van mijn werk.
Ik heb ze heel verschillend gemaakt, leuk om eens uit te proberen.
Ik weet nog niet welke kaart voor wie wordt, dat moeten de dames die ze besteld hebben maar bepalen.
En wie wat voor staartje dit nog gaat krijgen, in ieder geval is het (hopelijk ;0D) goede reclame voor mij!




1 opmerking:

  1. Altijd leuk als ze vragen of je wat wilt maken, teken dat ze het waarderen.
    En deze kaarten zullen ook wel goedgekeurd worden, want ze zijn stuk voor stuk schitterend.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen