woensdag 23 maart 2011

Baby-kaartje

Ik vind geboortekaartjes nog steeds het leukst om te maken! En dit afdrukje van LOTV vraagt toch om een jongenskaart? Met de schets op Sketch Saturday maakte ik dit ervan:
En Jane is toegelaten tot Hageveld! Maandag was de loting, hééél spannend, ik had er pijn in mijn buik van...Tussen 14u en 16u zou iemand de papieren terug komen brengen als ze uitgeloot was: Er kwam niemand! En 's avonds stond haar naam tussen alle namen van de toegelaten leerlingen! Yes!
We zijn lekker uit eten geweest om het te vieren. Ik ben zó trots!
Mijn kanjer...

1 opmerking:

  1. What a brilliant card, love the stamp you've used and the hand stitching. Fab embelies too!
    Thanks for joining in the fun with us this week over at Sketch Saturday :o)
    Hugs,
    Cazza
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen