zaterdag 2 oktober 2010

Jarig!

Van de week was ik jarig! 41 alweer geworden, klinkt zó oud...
Ik was vrij en ben dus lekker aan de knutsel geweest. 's Morgens kwamen mijn schoonzus en zwager uit Heerhugowaard even een bakkie doen en ik moest van Nico mijn kaarten laten zien...(hij is echt trots op me...bloos...) Ze vond ze heel mooi en vroeg of ik toevallig een geboortekaartje had voor een jongetje. Helaas had ik die toevallig niet en bedacht dat het toch wel handig is om die altijd op voorraad te hebben, dus daar ben ik meteen mee aan de gang gegaan. De schets is van Papertake weekly en het papier kocht ik bij 'mijn' winkeltje in Nieuw Vennep: Van den Akker Creatief . Rechtsonder lijkt een beetje kaal, maar daar heb ik ruimte gereserveerd om met lichtblauwe labeltjes de naam van de baby te maken.
Ik vind hem erg schattig!


1 opmerking:

  1. oh your baby card is precious! Love his tiny finger perched on his mouth! Thanks for joining us at Papertake Weekly!

    BeantwoordenVerwijderen