zaterdag 24 juli 2010

Nieuwe camera

Afgelopen week de meisjes op wezen halen in Duitsland om daarna door te rijden naar een manege in Friesland om een nachtje te slapen en de volgende dag een dagje te varen in De Alde Feanen, een natuurgebied bij Earnewoude. Erg leuk! Behalve dan dat ik vreselijk verbrand ben en onze camera in het water is gevallen! Weg camera, weg foto's van Slagharen, weg foto's van de dagen tot dan toe....
Gelukkig hadden ze toevallig net een camera bij het Kruidvat in de aanbieding, dus als de wiedeweerga een niewe camera gekocht. Ik moet er nog wel erg aan wennen, alles is net weer even anders dan bij de vorige!
Met die uitjes was ik er ook niet meer aan toe gekomen mijn kaart af te maken, ik hoop dat hij nog mee kan doen met de challenge's waar ik hem voor gemaakt heb, namelijk de schets en kleuren van http://www.sketchycolors.blogspot.com/2010/07/sketchy-colors-31.html
het recept stitches, scallops en sparkle van
http://www.fussyandfancychallenge.blogspot.com/2010/07/week-2-of-challenge-15-stitches.html






In remembrance of your birthday
May love be true and life be sweet
that joy may all thy Birthdays greet

2 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart,
    Wat zonde van je camera en foto's die je nu kwijt bent.
    Veel succes met je nieuwe camera.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful creation, love the vintage look, WOW, amazing!! Thanks for joining us this week at Fussy and Fancy. Good Luck!
    Love Susan
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen