zondag 30 mei 2010

Opgedroogde Hänglar en Stänglar-kaart

Nou, hij is gelukkig goed opgedroogd...Tenminste aan de buitenkant, de binnenkant ziet er niet uit; daar zie
je zo het dubbelzijdige plakband zitten dat ik gebruikt heb.
Oh ja, wat ik ook nog even moet melden: Hendrika uit Heerenveen heeft mij een aantal Hänglar en Stänglar-afdrukjes gestuurd! Wat ben ik daar blij mee! En ik heb er dus meteen één gebruikt!
En het stikwerk, dat doe ik allemaal met de hand, ik heb geen naaimachine.
Hier is tie:




3 opmerkingen:

  1. Hallo Silvia,

    wat een leuke kaart heb je gemaakt. En ik vind het stikwerk erg leuk gedaan. Met de hand of met de naaimachine?
    In ieder geval bedankt voor het meedoen met HoS.

    Liefs Mery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk zeg...
    Bedankt voor het meedoen op HOS

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Silvia,
    Ze zijn leuk he die Hanglar stempels, bij ons in Engeland kun je ze nu op Ebay krijgen ( maar wel voor een prijsje!!)
    Jouw kaart is heel leuk geworden
    Bedankt voor het meedoen aan HOS challenge
    Groetjes
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen