zondag 8 mei 2011

Afmakertjes

Ik had nog wat kaartjes liggen die afgemaakt moesten worden, challenges alláng afgelopen natuurlijk, maar ze zijn wel leuk geworden!
En de bovenste twee kaarten gekleurd met Copics, het gaat me steeds beter af, zélfs zonder de extra kleuren.
Voorlopig zitten die er ook niet in...beetje veel rekeningen te betalen...Misschien als straks m'n vakantiegeld gestort is? Dan ga ik in ieder geval eerst een Big Shot kopen! Die kan ik voor een zacht prijsje overnemen van de vriendin van mijn collega Daniëlle haar moeder, super toch? Zo goed als nieuw, kan ik óók eens met Nestabilities etc aan de gang, daar verheug ik me echt op!

De kist voor Marjolijn is helaas nog niet af: Het fluweelpapier dat ik besteld had, was geen fluweelpapier...Ik zoek me gèk, maar kan niet vinden wat ik wil...Ja, in een pakket met 10 verschillende kleuren, elke kleur 1 vel, voor veel geld, maar dat wil ik niet. Ben nu bezig met een firma in België die eigenlijk alleen aan scholen levert. Ik heb ze een mailtje gestuurd, wie weet willen ze mij wel 2 van die velletjes verkopen. Niet geschoten altijd mis, toch?
Misschien is er iemand die weet waar ze dit soort papier verkopen? Tips zijn meer dan welkom!
Het papier dat ik bedoel is papier met een opgespoten laagje fluweel, alsof je 'hard' fluweel hebt waar je een kaart van zou kunnen maken.
Nou ja, fijn weekend allemaal, er is veel te genieten met dit heerlijke weer!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten